Vitajte, s čím potrebujete pomôcť?

Zmeniť rýchlosť/program

Vyberte túto možnosť ak chcete zmeniť váš aktuálny program pripojenia (rýchlosť).

Zmena rýchlosti programu

Zmeniť údaje

Zmenili ste telefónne číslo, trvalý pobyt, alebo akýkoľvek iný osobný údaj? Vyplňte formulár a odošlite.

Zmena údajov

Zmeniť doručovanie faktúry

Dostávate faktúru poštou? Kliknite a objednajte si doručovanie elektronickej faktúry

Zmena doručovania faktúry

Opätovne zaslať faktúru

Stratili ste alebo nedostali faktúru? Vyplňte vaše údaje a faktúru vám opätovne pošleme

Opätovne zaslať faktúru

Preložiť pripojenie

Kliknite sem ak máte v pláne sa presťahovať. Vaše pripojenie vám radi preložíme na novú adresu.

Preloženie pripojenia

Previesť zmluvu

Potrebujete internet prepísať na inú osobu či firmu? Vyplňte formulár a kontaktujeme vás.

Prevedenie zmluvy

Poradiť s problémom

Máte technický problém alebo potrebujete poradiť? Po doručení požiadavky vás kontaktuje technik.

Rada s problémom

Získať 2 mesiace zdarma

Skončila vám viazanosť a ste spokojný s kiki? Predĺžte si ju a my vás odmeníme.

Získať 2 mesiace zdarma

Zavoláme vám...

Neváhajte a napíšte nám na seba kontakt. My sa vám ozveme a so všetkým vám radi poradíme.

Doobjednajte si k vášmu internetu....

Infografika Wi-Fi router

Bezdrôtový Wi-fi router

Pokrýva signálom Váš byt, dom, či firmu a internet tak môžete používať kdekoľvek v jeho dosahu. Naviac Vám nastavíme router priamo u vás.

34,99€

jednorazový poplatok

Infografika Statická IP

Statická verejná IP adresa

Ak sa potrebujete k vašim zariadeniam vzdialene pripájať cez internet (napr. prevádzkujete web, mail, FTP server alebo, kamerový systém) môžete si objednať túto doplnkovú službu.

3,99€

zriaďovací a mesačný poplatok

Povedzte si to...

Odporučte Vašim známym kiki internet a ako odmenu získate od nás vy aj oni pripojenie na jeden mesiac, úplne zadarmo. Po spracovaní odporúčania budeme kontaktovať Vás, aj koho ste nám odporučili, preto dbajte na správnosť kontaktných údajov.

Vaše kontaktné údaje:

Kontaktné údaje koho odporúčate:

Otázky a odpovede

Prečítajte si tiež odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sa nás pýtate.

Ak používate internet na prezeranie stránok, komunikáciu prostredníctvom e-mailu, skype, facebook či akúkoľvek podobnú službu, nepotrebujete verejnú statickú IP adresu. Túto službu využijete v prípade, ak sa potrebujete k vašim zariadeniam vzdialene pripájať z internetu. Najmä ak prevádzkujete webserver, mailserver, FTP server alebo máte v domácnosti či firme kamerový systém a chcete odkiaľkoľvek sledovať kamery napr. na mobilnom zariadení.

Stačí, ak kontaktujete kiki infolinku a telefonicky požiadate o preloženie služby. Na základe overenia údajov vašu požiadavku zaevidujeme a dohodneme si s vami termín preloženia. Preloženie je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka služieb.

Prechod na vyšší program (rýchlosť) je bezplatný a na zmenu stačí, ak kontaktujete našu infolinku alebo navštívite zákaznícke centrum kiki. Program služieb vám zmeníme od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.

V tomto prípade vám odporúčame kontaktovať kiki infolinku alebo navštívite zákaznícke centrum kiki. V prípade, že ste vo viazanosti, je zmena možná, avšak spoplatnená podľa aktuálneho cenníka (v závislosti na aktuálnom programe pripojenia a žiadanej zmeny). Ak vaša zmluva o pripojení nie je viazaná, prechod na nižší program (rýchlosť) je bezplatný. Program služieb vám zmeníme od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.

Nič. Po skončení viazanosti zmluvy sa automaticky mení doba platnosti zmluvy na dobu neurčitú. Môžete však kontaktovať našu infolinku alebo si pozrieť internetové stránky kiki a informovať sa o aktuálnej ponuke služieb. Môžete sa rozhodnúť si aktuálny program ponechať alebo sa rozhodnúť pre niektorý z novej ponuky.

Ak vám nefunguje internet, majte prosím na vedomí, že porucha nemusí byť v pripojení (resp. v dodávke pripojenia z našej strany). Pred tým, ako kontaktujete infolinku a nahlásite poruchu, odporúčame vám vykonať nasledovné kroky:

  • Odpojte a zapojte napájací adaptér antény a routra z elektrickej siete (v žiadnom prípade nestláčajte tlačidlo reset na vašom routri).
  • Reštartujte vaše zariadenie (notebook, počítač, tablet, telefón, a pod.)
  • Ak používate wi-fi, skontrolujte či je vaše zariadenie k tejto sieti pripojené
  • Skontrolujte stav zapojeniar kabeláže všetkých zariadení (anténa, router, počítač, a pod.) a presvedčte sa, že každý kábel je zapojený správne a je korektne zasunutý v príslušnom porte (zasúvke)

Ak ani po týchto krokoch internet nefunguje, kontaktujte infolinku kiki a podrobne popíšte váš problém.